Service en Garantie

Service

Ondanks onze zorgvuldige behandeling kan het voorkomen dat er iets niet naar wens is, onze excuses hiervoor.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.
U kunt uw klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen.

 

Klachtenformulier








 

Garantie

Wij leveren alleen producten van hoogstaande kwaliteit. U heeft bij ons het recht op een garantieperiode van minimaal drie jaar, dit is afhankelijk van het product.
Het garantiebewijs van uw aankoop is de factuur of de kassabon.
Hierop staat altijd de datum van aankoop en alle nodige informatie over het product. De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop.
Met alle informatie op de factuur kunnen wij je het snelst helpen bij gebreken aan het product. Wij vragen u indien mogelijk een digitale foto bij te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.
Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Wij streven er naar om binnen 3 werkdagen een reactie te geven en we doen ons uiterste best de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.
Indien u gebruik wilt maken van de garantie dan kunt u onderstaand formulier invullen.

 

Retourformulier










Foto's (Max 5MB, afbeelding, pdf of zip)

 

Retourkosten worden in rekening gebracht, uiteraard zijn de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt dus eenmalig verzendkosten.